Thursday, May 21, 2009

ASSALAMMUALAIKUM-PENGENALAN BLOG

Salam kepada semua..Syukur Alhamdulillah dgn izin NYA, dapat saya menukilkan sedikit kata2 melalui blog yang baru berjaya saya siapkan untuk permulaan ini...Disini ingin saya ungkapkan juga syukur,Alhamdulillah kerana saya dapat nikmati kesihatan yang diberikan olih Allah yang Maha Esa.

Sedar atau tidak dunia sekarang dipenuhi dgn berbagai ancaman dan wabak ,yang nyatanya banyak yang belum dapat ditemui jalan penyelesaian olih para doktor.Malahan penyakit yang sudah lama kita alami pun tidak dapat dikurangkan melalui UBAT2 HOSPITAL..yang ternyata kebanyakannya berasal dari DADAH.

Dengan usaha para saintis dunia ,setelah dibuat kajian ,maka penawar penyakit sebenarnya telah ada dlm diri kita iaitu SIS.KETAHANAN BADAN KITA/IMUN,yg Allah telah jadikan lengkap...Dgn usaha gigih para saintis dari 60 negara,selama 50tahun,maka TF ditemui...nyatanya selamat dan BUKAN DADAH.

DISINI..SAYA DAH MERASAI NIKMAT KESIHATAN..MAKA TUGAS SAYA MENYAMPAIKAN KEPADA SEMUA...makan TF untuk mencegah lebih baik dari merawat...sekian ,wassalam.

No comments:

Post a Comment