Wednesday, May 27, 2009

PENGALAMAN SEBAGAI PENGGUNA TF

     Salam,saudara2 dan shbt2 sekelian dsini saya ingin luahkan pengalaman setelah mengguna TF.saya mengidap pesakit darahtinggi,kencing manis,batukarang,buasir dan hempedu,setelah  batu karang dan hempedu telah dibuang,berbagai2 masalah timbul kesan dari operasi tersebut..bertahun saya alami derita , termasuk ulsar,dan sampai tahap ..takut untuk makan sebarang makanan,alhamdulillah,saya temui penawar. 
  Kos rawatan   diHOSPITAL PAKAR PUTRA  lebih kurang RM50ribu.setelah makan TF selama 2minggu,saya alami perubahan yang amat derastik.,kesakitan saya alami TERUS HILANG...betul saintis gelar TF ni miracle molekul,...dapat saya buktikan dalam diri saya.ALHAMDULILLAH..berkat kesabaran saya mencari penawar..ada usaha,setiap penyakit ada penawarnya ,,..saya memang yakin..Allah Maha Kaya.

No comments:

Post a Comment